שיפור יחסי המרה | CRO

שיפור המרה הוא מקסום התנועה הקיימת באתר במטרה להגדיל את כמות הלידים והמכירות באתר ובדף הנחיתה שלך.

מיקום נכון של האלמנטים באתר

מיקום האלמנטים באתר הוא קריטי במיוחד במטרה להגיע ליעדים שהצבת לעצמך. האם טופס צור קשר צריך להיות בצד ימין או שמאל, האם סרטון הוידאו צריך להתחיל לנגן אוטומטית ובאיזה גודל של כותרת צריכים להשתמש? את כל אלו ועוד ניתן לנתח ולהסיק מכך מסקנות. מערכי הנסיונות כוללים מעקב אחר השינויים שנבצע במטרה לבחון את האפקטיביות לאורך זמן נתון. שיפור יחסי המרה בעקבות שינויים אלו יכול לפעמים להגדיל את יחס ההמרה ב-100% ולפעמים אף יותר.

פחות זה לפעמים יותר

אחת מהבעיות של עסקים הוא "לספר" על המוצר שלהם בהרחבת יתר של טקסט וכותרות עמוסות. לכן, ישנה חשיבות של זוג עיניים נוסף אשר ימליץ על כותרת שונה ועומק ההרחבה על המוצר. המיקום הנכון של הטקסט או כמות התמונות באתר יכולה לשנות את הגישה הראשונית של הלקוח הפוטנציאלי ואף להוביל אותו דרך המשפך הצרכני שאותו אנו מעוניינים שיעבור. אנו נבחן בהליך שיפור יחס ההמרה באתר מספר אפשרויות של כותרות, צבעים, גדלים ועוד עד שנפיק את המיטב מהטקסט והמדיה שאנו מציפים באתר האינטרנט.

סוחטים את הלימון

אז לאחר שהשקנו זמן וממון על קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני והבאנו את הגולשים הנכונים לאתר, אנו נייצר עבורך (בעל העסק) המלצות לשינוי הדרך שעובר הלקוח הפוטנציאלי או הגולש שהגיע לאתר במטרה להוביל אותו שלב אחר שלב בהליך המכירה או יצירת הליד.

מימוש הטכנולוגיה בצורה נכונה

טכנולוגיה נכונה שתתאים לאופי העסק שלך יכולה להוביל למהפך בדרך ההתקשרות של המבקר באתר והפיכתו ללקוח. האם יש לשים טלפון או טופס צור קשר. ואם החלטתי על טלפון, מתי הוא אמור להופיע באתר? אלמנטים כגון אלו ממקסמים את התנועה שמגיעה לאתר לאחר שהוא הגיע דרך קידום אורגני או מרשתות חברתיות ובכלל. 

רוצה שנקבע לקפה?

גיא אורן שיווק ופיתוח עסקי בע"מ

© כל הזכויות שמורות 2020