ניהול קמפיינים ממומנים

קידום בגוגל, קידום פוסטים בפייסבוק, רשת התוכן (GDN), קידום ביוטיוב, קידום אפליקציות וכתבות תוכן שיווקי

קידום ממומן בתוצאות החיפוש של גוגל

כלי הפרסום היחיד בו האתר שלך יכול להופיע לאחר שמישהו חיפש אותך בצורה אקטיבית ומכאן איכות התנועה שתקבל.  התשלום בפלטפורמת הפרסום ובדגש על הופעה בתוצאות החיפוש של גוגל הוא עבור קליקים על המודעות שלך.  נציין כי קמפיינים ותיקים אשר עומדים בקריטריונים יכולים להשתמש בשיטה של תשלום לפי המרה (לידים ומכירות).

קידום ממומן ב YouTube

ניתן לפרסם מגוון סרטונים ובאורכים שונים. ההופעה של סרטונים ממומנים יכולה להתבצע לפני תחילת הסרטון (Pre Roll) או במהלך הסרטון (Mid Roll) במגוון אפשרויות של תשלום (צפיה, הקלקה ועוד).

קידום ממומן ב Gmail

מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת להגיע למשתמשי ג'ימייל ישירות לתיבת הדוא"ל שלהם. הכלי מומלץ ביותר אם קיימת רשימה של כתובות מייל של הלקוחות שלך (או לקוחות פוטנציאלים). בנוסף, ניתן להגיע גם דרך מילות מפתח שהמשתמשים בג'ימייל משתמשים בהם.

קידום ממומן ברשת התוכן - GDN

אם המטרות של הקמפיין הם מודעות למוצר חדש או שירות וברצונך להגיע למספר רב של חשיפות וביקורים באתר, ניתן לשלב באנרים ומודעות טקסט דינמיות ברשת התוכן של גוגל אשר כוללת את כל האתרים המרכזיים בארץ ובעולם.

קידום כתבות ותוכן שיווקי - Content Marketing

אחד מהערוצים המרתקים בתחום השיווק הדיגיטלי הוא תוכן שיווקי אשר מוטמע בצורת כתבות תוכן באתרי חדשות לסוגיהם (פיננסים, חדשותיים וכו'). האפקטיביות של כתבות אלו מייצרות תנועה איכותית לאתר הלקוח (במקרה של הפנייה מכתבה) וכמובן לידים באיכות גבוה במיוחד. חברת פריים מדיה מייצרת תכנים ספציפיים עבור הלקוחות שלה שלאחריו מפיצה אותם באמצעות הפלטפורמות של טאבולה ואוטבריין. 

עלות התוכן השיווקי מתחילה בעומק ואורך הכתבה (כמות המילים לא תהיה קטנה מ-600), תחום הפעילות של הלקוח וכמובן כמות הקוראים של הכתבות. התשלום הוא לפי כמות הקליקים על המודעות אשר נע בין 0.5 ש"ח ועד לעלות של 2 ש"ח. הכתבות יכולות להופיע בכל אתרי הפריים באתר ובעולם כגון N12 ,Ynet, וואלה, גלובס, כלכליסט ועד לאתרים בינלאומיים כגון BBC, CNN וכו'.

פרסום בפייסבוק

הפלטפורמה החברתית המובילה בעולם אשר כוללת כלי שיווק ופרסום מתקדמים לכל בית עסק. פייסבוק מהווה חלק אינטגרלי ומהותי כמעט בכל קמפיין פרסומי  ונשען על שלב המודעות, האינגייג'מנט וכוונת רכישה. מגוון האפשרויות הפרסום בפייסבוק יכולה לייצר עבורך כלקוח תנועה איכותית לאתר בהתאם לקהל היעד. בנוסף, ניתן ליצור קמפיין לידים ללא צורך בהגעה של המשתמש לאתר הלקוח.

פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם הוא חלק אינטגרלי ממערכת הפרסום של פייסבוק ולכן הינה בעלת יכולת פילוח קהלים מדויק וחכם. ניתן לעלות סרטוני וידאו קצרים, פוסטים ויזואלים במטרה שהגולש (לקוח פוטנציאלי) יבצע פעולה כגון הקלקה והגעה לאתר הלקוח לחילופין השארת פרטים (ליד) על גבי הפלטפורמה עצמה. העלויות וסוגי תמחור זהים לפרסום בפייסבוק.

ניוזלטר / וואטסאפ

כמעט בכל קמפיין רימרקטינג או בשלב הסופי של המכירה, נדרש אימות של המשתמש / לקוח דרך המכשיר הסלולרי שבבעלותו. יש לנו את האפשרות להציע מערכת למשלוח SMS כגון תזכורות, הליך שיווקי ואישור קביעת פגישה ומכירה במגוון רחב של חבילות אשר יכולות להתאים לצרכים שלך.

השורה התחתונה

כלל הכלים הללו כוללים אפשריות כמעט בלתי נגמרות של פילוח קהלים כגון מקום מגורים, גיל, מין, רמת הכנסה, אמצעי גלישה ועוד כך שבצורה כזו נוכל להגדיר את קהל היעד ולפנות אליו נקודתית ובצורה הרלוונטית ביותר הקיימת בתחום השיווק הדיגיטלי.

שיפור יחסי המרה אנו מספקים מגוון רחב של שירותי קידום ממומן בגוגל החל מהקמת קמפיינים, ניהולם בצורה שוטפת לצד ביצוע אופטימיזציה בהתאם להגדרת יעדי הקמפיין. טרם יצירת הקמפיין אנו נמליץ על הכלים הנכונים שבהם נכון לך לפעול ונגדיר יחד את מטרות הקמפיין וכמובן את התקציב החודשי. המטרה שלנו היא לממש את התקציב שלך בצורה מיטבית ולהגיע ליעדים שאותם הגדרנו בזמן הקצר ביותר. 

רוצה לקבל הצעת מחיר? מלא/י פרטים בטופס ואצור איתך קשר במיידי.

רוצה שנקבע לקפה?

גיא אורן שיווק ופיתוח עסקי בע"מ

© כל הזכויות שמורות 2020